Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

 

DanskFjernlager tager imod online betalinger med Master Card, Visa/Dankort, Visa, ApplePay, GooglePay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

 

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

 

DanskFjernlager benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 bliver varen sendt samme dag.

 

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

 

Vi leverer til pakkeshops og privatadresser i Danmark samt leverer til Sverige, Norge, Grønland, Færørerne samt Island

 

Alle varer leveres med enten PostNord eller DAO.

 

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop såfemt varen stadig er i ubrudt emballage.

 

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

 

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@danskfjernlager.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

 

Det er op til DanskFjernlager at vurdere varens stand. Hvis varen er afprøvet, betragtes den som brugt og er af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamation skal meddeles til DanskFjernlager i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

 

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

 

DanskFjernlager dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav eller sendt til pakkeshop. Returpakker sendt til pakkeshop vil ikke blive modtaget.

 

Ved reklamertioner skal du kontakte os for yderligere instruktioner vedr. eventuel returnering.

 

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af [virksomhedsnavn]. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til info@danskfjernlager.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

 

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

 

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores email info@danskfjernlager.dk